atun!!!!selamat hari tua...=D

salam,
sebenarnye aku terfikir nak buat entry pasal kawan aku
NOR RAMATUL FITRAH BT RAMLEE
happy birthday kawan...smoga ang panjang umo n murah rezeki n happy ngn kluarga trsyg..

maaf ye atun sebab lambat buat entry pasal birthday ang..aku taw birthday ang 12.3 ari 2...tapi still xlambat lagi kan untuk aku buat entry pasal ang...mase aku nak buat entry nie aku singgah jap kt blog mashimaro dan aku pun terbace lah entary die happy birthday weiii aku xcopy paste ok!! memang niat aku nak buat entry pasal birthday atun k...

hari isnin hari 2 aku, yana, atun, amalina kuar jalan2 sambut birthday atun..yang pelik 2 tibe2 pulak bole h singgah MUZIUM PERAK.. issssshh2 xterlintas dalam fikiran aku nak pergi muzium hahahah..pas p muzium p beli otak2 ala yang jual dekat depan sekolah 2 heeheh =P dh 2 p makan dekat lake hahah memang best gler r..thanks atun sebab belanja biskut coklat 2..hehehe..last2 balik kena hujan hahah padan muka semua haahhahaaahha!!!! =D



Comments

Popular posts from this blog

:(

kau datang lagi dalam hidup aku

FiRsT aWaRD...!!