cinta hatie aku dulu

salam,
aku nak tanye sape yang pernah bercinta???jangan tipu lahh kalau cakap xde kan..aku tahu semua orang dalam dunia nie pernah bercinta termasuk jugak mak ayah kita kan2...bercinta semuanye indah kan...bahagia je kan...saling puji memuji antara 1 sama lain...tapi bila dah putus 2 pehhhh!!!! macam2 ayat yang keluar...maki2 2 jangan kata lah conform punyer...bila putus 2 rse macam diri nie dah xberguna je..mula ade yg bunuh diri lah macam2 lahh..tapi aku xde lah nak buat benda bodoh macam 2..aku still waras lagi ok!!!

hari nie 29.5.2011 kakak ayu sebelah rumah aku nie die kawin...kire sekarang nie orang busy base lahh gotong-royong mesti lah sibuk kan...to kakak ayu selamat pengantin baru hope kakak ayu berbahagia selamanya disamping abang sani (^_^) sekarang aku nak cerita pasal cinta hatie aku dulu nama die firdaus.die asal kuching,sarawak
22.5.2011@13:48

"awk sy nk bg tau ni,kta ni xmcm dlu dh...sy rasa baik kta arap awk fhm lh..."

"tkde pa2 lh.k tke cre ar just study hard 4 your exam n u fulture.k"

"sy angap mcm sy ni mcm dh xde gf dh."

"sy xde org lain sy syg lh sy buat mcm ni...k dri skrang awk bebas k jaga diri elok2 tau"

"ar2 coz awk kna bljr dlu,k sy xnk gngu pembeljrn awk"

"sy tngu awk k"


xkan sebab aku xmasej die,die dah angap macam 2..awak saya mintak maaf bukan saya xnak masej awak tapi hmmm..jadi saya kena study..awak pun tahu kan bila masa2 yang saya free...kenapa baru sekarang kenapa xdulu lagi awk??.a

aku mungkin bukan kawan yang "sempurna"

yang kamu cari,bukan juga yang "terbaik"

di antara semuanya,tapi aku adalah "insan"
yang selalu rindu dan sayang pada mu...














Comments

  1. alolo ,
    sabar ea alynn .
    hee , bljar yg pnting . huhuh

    ReplyDelete
  2. baek..aden sbar nie..
    btoi2..cinta no 2 xpe2..
    aq tuntut jnji die t

    ReplyDelete
  3. percaya? miss x pernah bercinta..
    percaya? cinta pada manusia bukan segalanya.. =)

    ReplyDelete
  4. ML:yeke..xkan lah xpernah.? yup btol2 cinta pd Nya adalah sgala2 nye:)

    NR:oppsss pembetulan ex ye..macho2 buat ape buat kne kebas je baek amik yg sederhana je..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

:(

kau datang lagi dalam hidup aku

FiRsT aWaRD...!!