selamat hari ibu

salam,,
pehhh busy gler aku..nak update entry baru pun xsempat..busy sebab mid term exam lahhh adoiii..xpe2 tinggal berape paper je lagi..ok2 dah trkona masuk simpang laen lahh pulak..balik pada tjuk td..

ibu..taw x 8 May 2011 hari 2 hari ape???ibu mesti tahu kan..SELAMAT HARI IBU..HAPPY MOTHER DAY..hari 2 mesti bermakne kan untuk ibu..tapi tahun nie alin xsempat nak ucap dekat ibu sebab mse hari 2 alin ade tournament dekat Kompleks Rakan Muda...alin sibuk sangat yelah sebab alin jadi salah seorang pengurus mase 2.

pasukan pengurus: syamin,firdaus,sir amarlina,sir azza,aizat n fadzleen (aku)

tengok mase dieowg posing2 tangkap gambar pun aku xde..ntah ke mane aku menghilang pun xtahu lahh..busy betoi aku mase 2..mau xnyer kena jage budak2 lagi..busy btoi aku..2 yang xsempat nak ucap dekat ibu aku ..

ibu..pertama sekali alin nak mintak maaf banyak2 dekat ibu alin tahu alin banyak buat dosa dekat ibu..ibu terima kasih kerana lahir kan alin di dunia nie...alin janji akan menghargai jasa ibu..ibu alin tahu ibu amik berat pasal alin ibu selalu nasihat alin suruh belajar sungguh2..ibu alin janji alin akan belajar sungguh n bangga kan ibu dan abah..ibu alin mintak maaf sebab alin penah buat ibu menitis kan air mata sebab sikap alin nie..yang paling alin ingt pasal tahun lepas..mase 2 hari ahad alin patut balik asrama tapi sebab mase 2 alin ade gadoh dengan kawan sebab die org cakap alin lupe kawan lama sebab dapat kawan baru..sebab 2 alin xnak blik asrama hari 2..ibu dengan abah pun cakap dekat warden kate alin demam.

mase dah balik asrama hari isnin 2..tiap2 hari alin call ibu dengan abah dekat public..alin mintak nak tukar sekolah..sebab alin trtekan sangat mase 2...ibu dengan abah banyak nasihat kan alin..yang tahu pasal nak tukar sekolah nie kwn sebelah katil aku 2 si alyah..aku memang rapat dengan die dlu maklumlah sebelah katil kan..lepas semua 2 dah ok aku menyesal sangat2 sebab buat macam 2...sebab aku ibu aku menitis kan air mata..ibu alin mintak maaf ea ibu..


ibu alin sayang ibu sangat2 <3
agak2 kan sempat lagi x aku nak ucap selamat hari ibu???

Comments

Popular posts from this blog

:(

kau datang lagi dalam hidup aku

FiRsT aWaRD...!!