ku tidak minta bergini

sori mungkin anda bace entry kali nie bosan sebab mood aku sedih..okey so sori...ku tidak minta bergini..emmm apalah nasib aku nie aku nie memang ditakdirkan xada jodoh ke.?puihhhhh! mulut der gua percaya setiap orang ada jodoh masing-masing cepat lambat je so kena tunggulah..betul x?

apa yang korang rasa bila orang yang anda sayang tu akan menjadi milik orang lain?kecewa ke?of course lah kan kecewa yang teramat-amat sangat mana xnya kita dah sayang gila-gila dekat orang tu tup2 dia jadi milik orang lain issssshhh3...siapakah yang harus dipersalahkan.?diri sendiri?atau orang tu?bagi aku salah dua-dua sebab kita pun bodohkan sebab terlalu percaya dengan dia..dia pun salah juga dah tahu nak jadi milik orang dah tu buat apa nak mengatai lagikan.!!gila miang!

aku rasa aku nie bodohlah mana xnya sebab terlalu percayakan lelaki...betul ke orang cakap orang cakap bukan aku okey perempuan kena kawin dengan orang yang sayang kita sebab kalau orang tu sayang kita dia akan jaga kita elok-elok..tapi aku fikir balik perempuan tu nak ke kawin dengan lelaki yang dia xcinta or sayang..?macam mana tu ada idea x.?mau kusut kepala otak aku pikir benda nie...

aku nak tanya pernah xkorang menangis sebab lelaki..?aku mengaku dengan sejujurnya aku pernah nangis sebab lelaki mana xnya sayanglah katakan...tapi bila aku fikir balik pernah xlelaki ti menangis sebab kita??kalau betul lelaki tu menangis sebab kita conform lelaki tu sayang kita betul x.?so aku nak ingatkan diri aku dan yang lain-lain supaya janganlah membazirkan air mata anda untuk seseorang yang xpernah menghargai kita.

so nasihat aku pada diri aku dan kepada kaum-kaum hawa yang lain janganlah anda terlalu percayakan kau adam cukuplah sekadar 50% sahaja...cukuplah dengan apa yang telah terjadi jangan lah kita sejarah tu berulang lagi...so sebab tu kita kena ingat sejarah supaya boleh jadi panduan untuk masa akan datang (cehhhh2 padahal aku waktu subjek sejarah dekat sekolah tido xpun sembang hehehe) :p

Comments

Popular posts from this blog

:(

kau datang lagi dalam hidup aku

FiRsT aWaRD...!!