April 14, 2011

ditag oleh cik mashimaro

salam,,lame aq xupdate blog nie semua sebab line kt umah aku nie lambat ckit..
ok2 aku ditag oleh cik mashimaro untuk menjwb soklan2 nie


apa benda yg paling penting dalam hdup anda ?

ntah lahh rasenyer hp aku kot sony ericsson w508 n moto lagenda aku..hehehe

benda terakhir anda beli guna duit sendiri ?

baju+cermin sisi(belibaru sebab pecah masa jtoh dkt Bagan serai)

dimana tempat perkahwinan anda dan ap tema perkahwinan anda ?

ermm.. tak penah trpkir lakk , tapi yg simple2 jelahh pasti warne msti biru ea

adakah anda sedang bercinta ?

it's complicated (kawan2 je dlu)

berapa lama anda akan mencintai pasangan anda ?

cinta die selg die mncintai aku..klo boleh smpi bile2 lahhh..klo ade jodoh

antara mak dan ayah, mana anda lebih mesra ?

 of coz dua2 lahhh...tp slu nyer abah lah

namakan orang yang betul betul anda nak jumpa dalam hidup ?

emm..sape erk..emm sape2 jelahh

adakah anda membasuh baju anda sendiri ?

mesti lahh tp dgn bantuan mesin basuh lahh hehehe :D

dimanakah tempat yang anda betul betul nak pergi ?

ermmm...new york+paris :)

pilih satu, peluk atau cium ?

 dua2 aku suka hehehe

lapan lagu yang anda selalu dengar ?

banyak...tp nasib baek die nk 8 jew heheheh

1. twinkle twinkle away
2.kimia
3.muda
4. disaat aku mencintaimu
5.aku rindu sayang kamu
6.kalau berpacaran
7.one last kiss
8.duhai sayangku



blogger yang aku  pertanggungjawapkan mengambil tag neh ?

ok aku tag cik nurse:



2 comments:

  1. oh..Sammy sangat terharu sbb sudi tag Sammy yang tak bpe nak femes nin hohoho..
    thanks a lot syg :')

    ReplyDelete
  2. wlcm..ehh ok jew..ala alin pn bkn femes mne pn

    ReplyDelete