May 04, 2011

dugaan...

hari nie aku tak taw lahh kenape lahh nasib aku...isssshhh3..mane tak nyer masa on the way nak g sekolah tadi dengan yana pehhhh kne hujan...habis basah baju aku..nasib baik lahh baju Renjer Puteri 2 xtebal sangat...aku dengan yana trpakse lahh bertebuh dekat tepi2 kedai tadi..2 tempat jugak lahh kami berhenti...aku dengan yana fikir nak ponteng je sekolah pagi tadi mana xnyer nak pergi sekolah pun hujan lebat kalau sampai pun tentu basah lenjun punyer...so disebab kan aku dengan yana nie "BUDAK BAIK" kami xtak lah ponteng sekolah..dengan keadaan hujan kami meredahi sehingga lahh sampai kesekolah...ingatkn kami je rupe nyer de sowang pengawas sekolahh lelaki kelas Auto 2 pun menerima nasib macam kami heheheh...

bila nak naik kelas kena lalu depan kelas form 4 pehhh budak2 2 ushar je kite org..ushar2 pe de utang bayar r!!! bengang btoi aku..tapi aku xlah cakap macam 2 sebab aku ingt die orang 2 junior malas r aku nak tunjuk belagak..buat do no sudahhh...

bila masuk kelas je classmate aku ushar kami...so aku cakap lahh "base lahh moto aku xde bumbung.." hehehe dah 3-5 minit duduk jap tungu baju kering aku dengan yana amik kptusan tukar baju t-shirt nasib baik lahhh kami bawak baju t-shirt...dah tukar baju pun aku masih selesema pehh xde ketahanan btoi aku nie heheheeheh :P dah pakai baju t-shirt kena pulakkk gelar budak skm..hahahah woiii aku budak bangkel lahhhh =P


moral:pastikan moto anda ade bumbung ea kalau x jadi lah macam ak dengan yana hahahahah<<<gelak sopan =P

No comments:

Post a Comment