Skip to main content

:(

assalamualaikum,

dear blog,

11 oct 2016@12.26 a.m., bila semua classmate, coursemate opem palam tengah packing-packing baju nak pi penang esok aku masih mereput dalam bilik sambil layan cerita korea dekat lappy izzaz sambil-sambil mata dok mengerling beg tarik yang dah siap aku pack hari ahad lepas.  semua baju seluar iron keperluan semua dah aku siap kan. beli fikir balik nak susun semua balik dalam almari rasa malas pulak. hmm tipulah sebenarnya aku rasa sedih sebab tak dapat join depa sebenarnya.

29 sept 2016@8.00 a.m khamis hari yang aku sendiri tak boleh nak ungkap macam mana aku boleh terseliuh dekat tangga tu. nasib baiklah nazirah, fifi, amir ada boleh tolong hantar kan aku dekat unit kesihatan. maaf lah sebab susahkan korang semua.

terima kasih sebab tolong alin :)




Comments

Popular posts from this blog

follower ke-100

salam.. alhamdulillah,.disebabkan kerajinan aku berblogwalking utk beberapa hari nie follower aku juga turut meningkat dan hari ni aku nak bagi award
disebabkan sekarang aku tengah giler domo kun nie so aku nak bagi award nie khas untuk  blog PERJALANAN HIDUPKU kerana telah mnjadi follower yang ke-100 hahaha menarik kn2..harap awak suke awrd nie =) harap slu lahh dtg2 lagi ea thnx a lot (^_^)

2nd award

salam.. mood:teruja sgt2..knape??sebab aq dpt award lagi hehehhe..ape2 pn thanks ea cik nurse sammy sebab bagi  AWARDdekat blog "budak sekolah" macam alin nie hehehe :)  terima kasih banyak2 yer sammy


ok2...aku nak bagi award nie dekat 5 orang yang bertuah mereka adalah:
cik mashimaro incikaskar kalausayang livelikeyoushould syeraa
1. Thank them the person who gave you the award and link back to them in your post.
2. Award 5 recently discovered great bloggers.
3. Contact these bloggers and let them know they have won!
4. Don't forget to mention where this award come from - www.menjelma.com