Selamat hari raya

Assalamualaikum.
Hai

Apa khabar hope uols sihat selalu.  Iols nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin. Kosong-kosong yer ken kawan.

Mana-mana yang terasa hati dengan iols tu iols mintak maaf sangat-sangat sama ada secara sengaja atau tak sengaja.

Kenkadang ni kita tak tau yang kita ada buat silap.  Tak pun. Kita rasa biasa ok ja tapi orang yang rasa tak ok.

Kalau nak puaskan hati semua pihak kita tak mampu.  Soŕry lah iols pun tak termampu nk jaga hati setiap orang yang iols kenal. 

Apa2pun iols menyusun 10jari mintak maaf dekat sesiapa yang iols penah buat salah dan silap sama ada secara sengaja tak sengaja.  Gurauan yang melampau pun iols mintak maaf jugak yer.

Seriously sorry guyss. 😢😢😂😂😊

Comments

Popular posts from this blog

:(

kau datang lagi dalam hidup aku

FiRsT aWaRD...!!