October 09, 2011

segangster-gangster aku pun ada perasaan

assalammualaikum and hai to all dah tengokkan tajuk atas tu okey aku bukan nak citer pasal citer bini-biniku gangster taw jangan salah faham aku nak citer pasal gangster aku..aku gangster hahaha gile lawak ar aku pun xtahu pulak yang aku nie gangster..gangster ke aku.?woii datyn aryfa aku gangster erkk..?hehehe aku gangster macam mana tu..?xkanlah sebab aku masuk taekwando aku gangster kot


xsemestinya seseorang yang masuk taekwando tu gangster..kami masuk taekwando sebab nak mempelajari ilmu seni mempertahankan diri..Master Rosli cakap (jurulatih taekwando) jangan tibai orang sesuka hati..kita belajar taekwando bukan nak belagak sebab kita nie hebat tapi kita belajar sebab nak mempertahankan diri...orang serang kita baru kita serang balik janganlah orang tu xada salah apa-apa kita nak tibai je...siapa yang buat macam tu sila keluar dari taekwando...rasa nya Master Rosli ada cakap macam nie...

datyn aryfa kenapa kau kata aku gangster.?adakah sebab tingkah laku aku atau cara aku yang xberapa feminim macam gadis-gadis yang lain kau kata aku gangster.?adakahh sebab aku suka buat suara kasar.?okey aku xadalah gangster sangat ye aryfa aku sebenarnya macam kau je seorang gadis yang lemah lembut (puiihhhh lemah lembut sangat ke aku nie hahaha) aku juga seorang gadis yang lemah.?lemah kenapa.?lemah dengan kata-kata manis seseorang yang bernama lelaki cehhhhh2 hehehe...ye aku mengakui aku mudah sangat jatuh cinta dengan seseorang cehhhh bodohkan aku nie...!


tengok print screen atas tu cehhhh2 sempat lagi minah nie kutuk aku ye..tunggulah dekat sekolah esok aku tibai kau hahaha...yang berhormat datyn arfya segangster-gangster aku aku juga punya perasaan ye..harap maklum..segangster-gangster mana xkiralah orang tu ketua kongsi gelap ke apa ke bila melibatkan seseorang yang dia sayang seperti ibu bapa mesti dia pun tetap akan menitiskan air mata..air mata nya tetap akan gugur dan jatuh ketanah jua..sama juga macam aku sayang kedua ibu bapa aku...walaupun perangai aku kasar or gangster tapi dalam hati siapa tahu...weii dalam hati aku ada taman taw...taman bunga lagi tu banyak bunga-bunga yang segar-segar hehehe...

aryfa aku tahu kau pun sayangkan mak kau kan..?anak mana yang xsayang mak...tapi kau lain sebab kau duduk dengan maktok kau so kau kenalah lebih sayangkan maktok kau tu hehehehe...kau xpelah mak kau sporting citer apa-apa pun boleh masuk...untung la..mesti kau rindukan mak kau kan.?xpe aku xkesah kalau kau nak anggap mak aku mecam mak kau mak angkat gitu tapi jangan lebih-lebih sudah ..! okey nanti aku yang jeles heheheh 

moral value jangan kita anggap orang yang gangster-gangster tu xada perasaan ye...setiap manusia ada perasaan bohonglah kalau ada yang xada perasaan...datyn arfya anda sudah faham sekarang.?hehehe

No comments:

Post a Comment

:(

assalamualaikum, dear blog, 11 oct 2016@12.26 a.m., bila semua classmate, coursemate opem palam tengah packing-packing baju nak pi pen...