November 17, 2011

Birthday girl

assalammualaikum and salam sejahtera to blogger sekian...apa khbar sihat hope you all sihatsihat belaka ye  kalau ada yang tak sihat tu pergilah klinik ea..maaf lah lama tak update blog sebenarnye sekarang aku tengah exam spm so kena lah study tak boleh lah nak enjoy je..maaflah kepada yang mengikut perkembangan blog aku *ciss.!ada ke hahaha*

back to the title apa 17 November tu.?*apelah aku tanya soalan stupid mesti lah tarikh kan hahaha* maksud aku peristiwa disebalik tarikh tersebut korang tahu ke.?ha nk taw?kalau nak tahu bukak mata tu luas-luas baca entry nie ha..17 November.?tarikh couple ke.?anniversary ke.?or first time dating.?*waklu.! hhahahaaha* 17 November tu tarikh birthday aku lahhh..adoiyaiii..

korang nak tahu tak birthdayaku jatuh pada hari khamis time tu pulak exam matematik mak aiii..biol kepala hotak aku hahaha..sampai je dekat dewan sekolah belum nak duduk ada yang panggil "alin happy birthday" thanks lah kepada sesiapa yang ucap tu terharu beb.!tapi still gelisah mana tak nyer kejap lagi exam matematik..


petang tadi aku sambut birthday dengan ibu aku dekat A&W dekat Taiping Sentral time nak pergi tu hujan lebat aku redah je lahh janji dapat sambut..hehehehe..thanks ibu..alin sayang ibu.




No comments:

Post a Comment