July 05, 2015

Cinta

Assalamualaikum,

lately ramai orang dok cakap pasai cinta.  Hari tu roomate and the geng iolss dengan sikit-sikit ja bukan saja tadah telinga dengar. Sorry giirlss.

cinta ni banyak cabang dia hangpa pandailah pilih mana satu.  Cara hanya ungkapkan cinta hangpalah.

la hat paling sakit hati bila dok tengok varial kat facebook yang pasai 8 tahun bercinta tapi bila kahwin 6 bulan dah ada perempuan lain dah curang..  ehhhh padahal ni *middel finger*

bukan nak tudung siapa salah.  la ni bukan boleh dengar sebelah pihak ja  tapi biasalh khabar angin banyak sangat kan.  kita ada mata tengok.  ada telinga dengar.  ada mulut kalau hang rasa hang betoi baru hang masuk campur kalau dok duduk diam-diam.  

nak cerita banyak-banyak tak guna sebab apa sebab cek tak dok pengalaman cinta hat yang cinta hat yang betoi-betoi setakat cinta monyet adalah.

bila tengok cerita macam ni timbul dalam hati "ehhh takut lah nak kahwin" hmmm 


semoga hati tabah ya.  keep fighting fadzleen. =)

1 comment:

  1. jangan takut.. setiap orang lain jalan cerita hehehehe.

    ReplyDelete

:(

assalamualaikum, dear blog, 11 oct 2016@12.26 a.m., bila semua classmate, coursemate opem palam tengah packing-packing baju nak pi pen...